نقد سبز

برای مقابله با ناهنجارهای جامعه ابتدا باید ریشه ناهنجاریها را یافت

نقد سبز

برای مقابله با ناهنجارهای جامعه ابتدا باید ریشه ناهنجاریها را یافت

نقد سبز

به نظر من ریشه تخلفات رانندگی - بدحجابی - ناهنجاریهای صوتی و...  

همه وهمه نوعی دهن کجی/ اعتراض / مقابله به مثل / حال گیری / انتقام و... نام دارد  

که به کرات در خانه بین والدین وفرزندان - در مدرسه بین معلم وشاگرد 

 در خیابان بین  پلیس و رانندگان و... نمود دارد

عزیز نسین(لعنت الله علیه) نویسنده ترک داستان جالبی دارد 

 

 به نام چرا آن گربه کشته شد


که خلاصه داستان این است رئیس اداره که در خانه با همسرش دعوا میکند

با معاون خود مشاجره میکند معاون نیز زورش را به کارمند جزء میرساند  

کارمند جزء نیز با راننده خود پرخاش میکنند راننده با دربان و...

دربان هم که به چیزی دسترسی نداشته گربه جلوی پایش نشسته بود گربه را میکشد


گرچه عزیز نسین نویسنده مرتدی میباشد اما داستانی که نوشته حقیقت جوامع انسانهاست


نظرات 4 + ارسال نظر
افروز پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ http://adelafrooz.blogfa.com

×××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
بدددددددددددددددددددددددو بیا.منتظرم.

غرفه سازی جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.iranianfair.com

آموزش غرفه سازی و مباحث نمایشگاهی در انجمن مجازی نمایشگاهیان ایران . انجمن مجازی نمایشگاهیان ایران بهترین محل برای معرفی فروشندگان مواد خام مرتبط با غرفه سازی

مهدی......... یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ http://mehdiamaniblosky.com

سلام....
نظرت اشتباه نی؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
تخلف رانندگی و دهن کجی به نظام..
بی بند و باری و دهن کجی....
اولین باره که من میشنوم...چه دهن کجی که باعث مرگه طرف میشه و میره زیره تریلی........
پس تو آمریکا که تخلف رانندگی هست دهن کجی به نظامه..
کتابه بنیان های مشروعیت رو حتما بخون....
نظرت فکر کنم برگرده...........
اسمه وبلاگت من رو جذب کرد...........

مهدی دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام

در خصوص تائید نظرات من نگذاشتم توسط بلوک اسکای میباشد.........
این رو تو خش تنظیمات نظر دهی میشه درس کرد.....

نظره دکتر عباسی رو هم بخون من که دکتر عباسی نیستم.......
همینجا جواب بده.خب..تو وبلاگه خودت........
بعد آخه چه ربطی داره..پس طبق نظره تو چون آمار کشته هایه تصادفات پایین اومده مردم از حکومت راضی شدم..اگه منطقی بگی من به خدا قبول میکنم.

سلام
از راهنمایی شما در خصوص بخش نظردهی ممنونم

در خصوص دکتر عباسی من سخنان ایشان را شنیدم و ایشان را قبول دارم اما این نظرشان را نمدانم و در ضمن لزومی ندارد هرچه ایشان گفتند صحیح باشد
به هر صورت لطف کنید چکیده آن را برایم بفرستید

در خصوص منطقی بودن سخنان من
این مربوط به شما میشود
اگر سخنان من را منطقی بدانید هست
واگر منطقی ندانید پس نظرات من غیر منطقی است
(یعنی ملاک فقط شما هستید)

حالا منطقی یا غیر منطقی من معتقدم ریشه بداخلاقی ها نارضایتی هاست حالا یکی مسلمان است مراعات حقوق مردم را میکند یکی اعتقادی ندارد بانک و سطل آشغال آتش میزند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد